Retourbeleid

 

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel hebt om een retour aan te vragen.

Retourvoorwaarden:

  • De goederen moeten binnen 30 dagen na ontvangst retour gestuurd zijn.
  • De goederen moeten ongebruikt, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.
  • De goederen moeten in staat zijn om door ons te worden doorverkocht.
  • Retourneren moet schriftelijk via info@vanleeuwen-mode.nl aan ons worden doorgegeven.
  • Je hebt na het aangeven nogmaals 30 dagen de tijd om het product te retourneren. Mits dit binnen 30 dagen na ontvangst is aangegeven aan ons via info@vanleeuwen-mode.nl.
  • Je stuurt het verzendbewijs naar info@vanleeuwen-mode.nl. Zonder verzendbewijs / track en tracé kunnen wij geen terugbetaling doen.

LET OP! Zorg ervoor dat de geretourneerde artikelen in goede staat verkeren en aan alle voorwaarden voldoen voordat je ze naar ons terugstuurt. Anders behouden wij ons het recht voor om geen terugbetaling te doen.

Retourprocedure
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als waarin je het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@vanleeuwen-mode.nl. Vermeld jouw contactgegevens en ordernummer en voeg duidelijke foto's of video's toe van eventuele defecten of beschadigingen. Wij zullen z.s.m. op je terug reageren. Als je retour wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die zonder eerst een retourverzoek te doen naar ons worden teruggestuurd, worden niet geaccepteerd.

Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retouren via info@vanleeuwen-mode.nl.

Schade en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Bepaalde soorten artikelen kunnen niet worden geretourneerd, zoals bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen of planten), op maat gemaakte producten (zoals speciale bestellingen of gepersonaliseerde artikelen) en persoonlijke verzorgingsproducten (zoals schoonheidsproducten). We accepteren ook geen retouren voor gevaarlijke materialen, brandbare vloeistoffen of gassen. Neem contact met ons op als je vragen of zorgen hebt over je specifieke artikel. Helaas kunnen we geen retouren accepteren voor uitverkoopartikelen of cadeaubonnen.

Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt te retourneren en, zodra de retour is geaccepteerd, een nieuwe aankoop te doen voor het nieuwe artikel.

Restituties
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de restitutie is goedgekeurd of niet. Als dit is goedgekeurd, wordt je automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode. We bieden geen gratis retourlabel of vergoeding. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de restitutie verwerkt en bijschrijft.